طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

 

26 ایده برای جشن واکسن!

بی تعارف و رک و راست باید اعتراف کنم بنده از هر طرح و ایده ای که به اندازه یک سرگین غلطانک چرخ اقتصاد مملکت را تکان بدهد، به احسن وجه و خیلی شدیدالحن حمایت می کنم.( بماند که این حشره 350 برابر وزن خود سرگین قل می دهد!)  حالا می خواهد جشن baby shower یا همان جشن تعیین جنسیت نوزاد و یا گودبای پمپرز باشد یا جشن تولد دو سالگی اینستاگرام آقای نماینده و یا جشن امحای کتاب ببخشید جشن امضای کتاب فلان سلبریتی پیژامه پوش! هر فعالیتی که برای چهار نفر ایجاد شغل کند و محرک چرخه تولید و اقتصاد باشد،باید برایش تره خرد کرد.

الان هم که به سلامتی کشتی کشتی واکسن در حال وارد شدن به کشور است، جشن واکسن مد شده است و در برخی شهرها پکیج فیلمبرداری حرفه ای ارائه شده است در حد لیگ های جهانی و تب تند عکاسی از لحظه تزریق واکسن کرونا برخی را به فکر درآمدزایی مشتی انداخته است.

در یکی از این آگهی‌ها آمده است: 5 دقیقه فیلم از لحظه خروج از منزل تا بعد از تزریق به همراه مصاحبه بعد از تزریق و همچنین فیلم برداری هوایی از ورود به مرکز واکسیناسیون و خروج به علاوه ۱۰ برگ آلبوم و دو شاسی ۳۰×۴۰ از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان. البته در برخی دیگر از آگهی‌ها این مبلغ تا ۲۰ میلیون هم دیده می‌شود!

شاید الان با خودتان فکر کنید این دست جلف بازی ها و جشن واکسن راه انداختن، شان افراد را پائین می آورد و شکاف طبقاتی را عیان می کند و ... ولی در جریان باشید همین قرتی بازی اگر درست انجام شود، دستکم 20 نفر اشتغال زایی مستقیم دارد و چهل پنجاه نفر هم به صورت غیر مستقیم سر کار می روند. بماند که در چنین مراسمی دستکم دویست سیصد هم همین طوری تا پاسی از شب سرکار هستند!

یکی از سورپرایز های جشن واکسن می تواند یک جعبه ی بزرگ با کلی بادکنک هلیومی، با دو رنگ متفاوت باشد. مثلاً بادکنک های صورتی نماد واکسن سینوفارم و بادکنک های آبی نماد واکسن اسپوتنیک هستند.

برای پایان دادن به انتظار مهمان ها می توان از پیناتا هم استفاده کرد. پیناتا یک بازی و یا یک سرگرمی مخصوص تولد یا مجالس عروسی است که با کشیدن روبان و یا ضربه زدن به آن کاغذ رنگی، شکلات و هدایای کوچک از آن می ریزد. در چنین جشنی با کشیدن روبان توسط میزبان و ریخته شدن روبان های هم رنگ با نوع واکسن، دق دادن مهمان ها به پایان می رسد!

فلذا توصیه می شود شما به جای ایراد گرفتن از چنین مراسمی به گردش مالی و ایجاد اشتغال حاصل از پخت کیک، طراحی تم مراسم، عکاسی، فیلمبرداری، ساخت کلیپ، تهیه میوه و شیرینی، پخت و سرو شام، توزیع گیفت یا همان هدیه بین مهمانان و ... فکر کنید که چقدر اشتغال زایی دارد و چند خانواده نان می خورند؟!

حالا بی زحمت سایر ایده ها و طرح های مختص جشن واکسن را خودتان در اینترنت جستجو کنید یا طراحی کنید. بیل که به کمرتان نخورده است! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد