طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

گفتمان

باسمه تعالی

گفتمان فراطبقه ای مسئولان و تضاد دیالکتیکی!

راستش را بخواهید پیچیدگی برخی رخدادها و حوادث در ولایت ما یک ورژن از پیچیدگی های روتین در سایر بلاد بالاتر است و به همین علت کاملاً از دایره فهم ناقص بشری ما خارج است. دردمندانه سال ها ریاضت علمی و حتی اکابر رفتن ما در دهه شصت هم هیچ تاثیری بر قوای ذهنی و دماغی ما نگذاشته است و کمکی در درک این مسائل نمی کند. فقط طوق افتخار شاگردی نزد یکی از بزرگترین مکتبخانه داران شمال شرق کشور برایمان مانده است که آن هم در حال زخم کردن گردن ما است و دیگر هیچ...

دردسرتان ندهم و اصل مطلب را بگویم و خلاص... مراسم گزارش عملکرد شورای اسلامی دوره چهارم و معارفه منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم و افتتاحیه مجتمع تجاری خدماتی شهرداری بدون حضور خبرنگاران برگزار شد!
( کانال خبری کمالان نیوز)

ملاحظه فرمودید. جالب تر اینکه حتی سایت شهرداری هم خبر این ماجرا و عملکرد شورا را منتشر نکرده است. آدم یاد جلسات محرمانه برجام می افتد. حالا اینکه چرا شورای شهر فقط باید به همان سی چهل نفر مدعو گزارش عملکرد بدهد و تنویر افکار عمومی در خصوص اقدامات شورای شهر با چه نهادی است، دقیقاً همان مطلبی است که در بالا عنوان شد و قطعاً مشکل از فهم ناقص بشری حقیر سراپا تقصیر است و گرنه دوستان در انجام رسالت حرفه ای خود کوتاهی نکرده اند.  

البته شاید هم عزیزان بر این باورند که خبرنگاران علاوه بر تجهیز به اینترنت وصله پینه ای مخابرات، به علوم لدنی و سایر علوم متافیزیکی نیز تسلط دارند و می توانند گزارش عملکرد شورا را بر اساس مکنونات قلبی، در عالم وهم و خیال نگارش کرده و انتشار دهند و نیازی به حضور فیزیکی ندارند!

فقط شما را قسم می دهیم که یک وقت گمان نکنید که خبرنگاران در جلسات تخصصی یا نشست های خبری از مسئولان سوالات سخت سخت می پرسند یا خدای ناکرده زبان عمو سیفی لال فکر کنید در حوزه برخی مدیران اتفاقی نیفتاده است که بخواهند رسانه ای کنند. مشغول الذمه هستید اگر از این فکر های ناصواب کنید! اصلاً شاید برخی دوستان نمی خواهند کار نیک شان را با ریا قاطی کنند و دوست دارند در خفا خدمت رسانی کنند به همین خاطر دور خبرنگاران را قلم می گیرند!

مخلص کلام این که ما از این همه تضاد دیالکتیکی موجود در بازار رسانه ای شهرستان که منجر به رفع انحصار کلامی در گفتمان فرا طبقه‌ای مسئولان شده در شگفت هستیم. از یک سو مسئولان از تعامل مثبت و سازنده با خبرنگاران سخن به میان می آورند و از سوی دیگر ... فقط کم مانده نشست های خبری را هم بدون حضور خبرنگاران برگزار کنند و یک عکس در کانال خبری منتشر کنند و زیرش بنویسند: «نشست خبری آقای مدیر» و در حقش دعا ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد