طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

شعر

باسمه تعالی 

شاعری در من نیست...

شاعری کار من و چون من نیست.

بیشتر باز کنم مسئله را 

شاعری در من نیست. ریش من کوتاه است. کاپشنم مدرسه ای است. بندی اندر عقبش نیست که نیست

عینکم طبی نیست. عینکم قیمت یک شاخه طوبی دارد.

ریش من پشم به اندازه یک آهوی صحرا دارد...

مدل موی سرم مدرسه ای، دود سیگار توهم به مشامم نرسیده است هنوز 

شاعری کار دل و موی به هم ریخته است

شاعری پیرهن از جنس صفا می خواهد.

شاعری روح ز افکار خدا می خواهد

کار من نیست دخالت به امور یزدان

شاعری در من نیست. شعر ارثیه امثال من است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد