طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

نتایج جشنواره مطبوعات خراسان شمالی


خراسان شمالی - مورخ شنبه 1391/06/04 شماره انتشار 18200

مرتضوی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پنج شنبه شب در آیین پایانی این جشنواره به اهمیت و جایگاه خبر و اطلاع رسانی اشاره کرد و خطاب به خبرنگاران حاضر گفت: قلم شما حرمت دارد و معجزه می کند به گونه ای که مردم را دلگرم و ارزش ها را بیان و بحران ها را برطرف می کند.

وی قلم خبرنگاران را به مثابه اسلحه ای که رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس در دست داشتند، دانست و عنوان کرد: این قلم بیانگر ارزش و جایگاه خبرنگاران است و می تواند آن ها را به افضل ترین مردم تبدیل کند.

 وی به حمایت مسئولان ارشد استان و دستگاه های فرهنگی برای تجلیل خوب و واقعی از خبرنگاران اشاره کرد و اظهار داشت: تجلیل از خبرنگاران نباید به جشنواره ها محدود باشد بلکه تجلیل واقعی زمانی امکان پذیر است که آن ها بتوانند رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند چرا که معتقدیم خبرنگاران رسالت انبیا را بر عهده دارند.

در این مراسم «علیزاده» رئیس هیئت مدیره خانه، «ابراهیمی» رئیس خانه و «قلی زاده» دبیر این جشنواره نیز مطالبی عنوان کردند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، هیئت داوران در بخش خبر «اعظم قهرمانی» از خبرگزاری ایسنا، «زینب علی آبادی» از خبرگزاری فارس و «علی اصغر تیموریان» از خبرگزاری ایرنا را به طور مشترک حائز رتبه سوم دانست و اثری را برای رتبه های اول و دوم مناسب تشخیص نداد.

 در بخش تیتر، «نازلی حیدرزاده» از روزنامه خراسان شمالی و «وحید حاج سعیدی» از نشریه ارمغان خراسان شمالی به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند و هیئت داوران اثری را شایسته رتبه اول ندانست.

 هم چنین در این جشنواره، «سینا قنبرپور»، «مسیح علوی» و «فاطمه امیری» از نشریه ارمغان خراسان شمالی توانستند مقام های اول تا سوم را در بخش مصاحبه از آن خود کنند.

 این گزارش حاکی است، هیئت داوران سومین جشنواره مطبوعات استان در این بخش، علاوه بر برگزیدگان، «مریم ضیغمی»، «داود غفوری» و «منیژه مرتضوی» از روزنامه خراسان شمالی را شایسته تقدیر دانستند.

 در بخش گزارش خبری و توصیفی نیز هیئت داوران به ترتیب «محسن داوری»، «تکتم علوی مقدم» و «ربابه صانعی» را به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی کرد و «فاطمه جمشیدی» و «نازلی حیدرزاده» از روزنامه خراسان شمالی و «سمیرا علی آبادی» را شایسته تقدیر تشخیص داد.

 به گزارش خبرنگار ما، در بخش گزارش نیز «سمانه تقی نژاد»، «تکتم علوی مقدم» و «نسترن عابدیان» از روزنامه خراسان شمالی توانستند مقام های اول تا سوم را از آن خود کنند.

 هم چنین هیئت داوران، در این بخش «سمانه محمدزاده ثانی»، «فاطمه جمشیدی» از روزنامه خراسان شمالی و «زهره محمدی» از روزنامه قدس را شایسته تقدیر دانست.

 براساس رأی هیئت داوران در بخش سرمقاله و یادداشت، «محسن داوری» از روزنامه خراسان شمالی «کاظم شهریاری» از هفته نامه اترک و «علی محمد جهانی» از نشریه ارمغان خراسان شمالی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

 در بخش ویژه نیز «جواد آگاهی» از روزنامه ایران، «علی محمد جهانی» از نشریه ارمغان خراسان شمالی و «منیژه مرتضوی» از روزنامه خراسان شمالی توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند.

 هم چنین از شرکت کنندگان در بخش طنز مکتوب شامل «علی محمد جهانی» از نشریه ارمغان خراسان شمالی و «جواد آگاهی» از روزنامه ایران تقدیر به عمل آمد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سوسن بانو سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
بهتون تبریک می گم.
امیدوارم در همه ی مراحل زندگی تون موفق باشید. و شایسته مقام اول در زندگی باشید.

ممنون شما لطف دارید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد