طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

کیسه هوای پرتابل!

ایمنی ، امنیت ، سلامت و ... واژه هایی هستند که اگر دغدغه همه مسئولین وزارت خانه ها نباشد ، لااقل دغدغه وزارت فخیمه بهداشت و سازمان ملی استاندارد است چرا که اهمیت این مقولات باعث شده تا مسئولین بهداشت در باب خودرو های ساخت داخل اظهار نظر کنند و مسئولین استاندارد در مورد بهداشت! یکی از مسئولین وزارت بهداشت فرموده اند دو سوم خودرو های تهران استاندارد نیستند و رئیس سازمان ملی استاندارد هم فرموده رعایت استاندارد های صنایع به شدت از سوی سازمان نظارت می شود و سلامت مردم در این حوزه اولویت نخست ماست! البته فرمایشات جناب نظام الدین برزگری رئیس محترم سازمان ملی استاندارد در خصوص کیسه های هوا نصب نشده در خودرو ها می باشد که از پلیس درخواست کرده که خودرو های بدون کیسه هوا را شماره گذاری نکنند و از مردم هم خواسته تا از خرید خودروی بدون کیسه هوا خوداری کنند!
هر چند بالا رفتن سطح فرهنگ رانندگی مردم در این سال ها و ایمنی بدنه و افزایش وزن برخی خودرو های ساخت داخل به میزان 65 کیلو گرم و طی همه مراحل 51 گانه استاندارد! نیاز به نصب کیسه هوا را در خودرو های ساخت داخل مرتفع ساخته ولی از آنجایی که این موضوع به دغدغه برو بچه های استاندارد بدل شده و خواب و خوراک را از آنها گرفته و در بقیه قطعات خودرو ها هیچ گونه عیب و ایرادی به چشم نمی خورد ، چند پیشنهاد در این خصوص ارائه می شود:
الف) همکاری مسافرین: همانطور که قرار است پلیس این خودرو های بدون کیسه را شماره گذاری نکند و مردم هم آنها نخرند ، پیشنهاد می شود مسافران هم از سوار شدن به این گونه خودرو ها امتناع کنند. چطور در تابستان سوار ماشین بدون کولر نمی شوید ، الان هم ماشین بدون ایر بگ سوار نشوید!
ب) کیسه هوای پرتابل: با پیشرفت علم و تکنولوژی همه چیز به صورت سیار یا به قولی غربی ها پرتابل در آمده است. از تلفن و بلندگو گرفته تا آزمایشگاه تست قند و چربی. پیشنهاد می شود یک مدل کیسه هوا قابل نصب روی سینه طراحی شود تا مسافرین و سرنشینان خودرو هنگام تصادف از آن استفاده کنند. البته به شرط اینکه همانند جنای آقای دائی فشردن دکمه فعال سازی آن را فراموش نکنند! سالم و تندرست باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد