طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

زلزله حیا کن!

ما قبلاً هم در باره خشم زمین یا همان زلزله  افاضات کرده بودیم ولی چه کنیم که گاهی اوقات ضرورت یا اهمیت موضوع ما را بر آن می دارد که به یک قضیه از چند زاویه نگاه کنیم. فلذا این بار مجبور شدیم جایمان را در اطاق کارمان عوض کنیم و از زاویه ای متفاوت به زلزله نگاه کنیم که چشمتان روز بد نبیند و دریافتیم اوضاع شیر تو شیر است و به قولی «هست به شهر ولوله این که شده‌ست زلزله» نه پدر جان کجا می ری ؟زلزله کجا بود... منظور این است که مسئولین با شور و هیجان خاصی پیگیر مسائل مربوط به قبل از زلزله ، حین و بعد از آن هستند. غلامرضا معصومی رئیس اورژانش کشور فرموده اند:« با توجه به هماهنگى هایى که با استانهاى مجاور داریم و همچنین تفاهم نامه هایى که با سازمان ها و ارگان هاى مختلف نظیر مترو براى جابه جایى مصدومان منعقد کرده ایم، براى خدمت رسانى در شهر تهران تا سطح زلزله 6 ریشترى مشکلى پیدا نخواهیم کرد. همچنین 50 دستگاه اتوبوس آمبولانس در کشور داریم که می توانیم ظرف 12 ساعت تمام آنها را به تهران فرا بخوانیم!» (جام جم - 9 آبان)
البته استا غلامرضا قبلاً فرموده بودند که در صورت وقوع زلزله هفت ریشتری در شهر تهران، حدود هفت میلیون نفر از مردم مصدوم می‌شوند که به‌ طور حتم هیچ مقدار لجستیک توان انتقال این مقدار مصدوم را ندارد و این اقدام در توان هیچ اورژانسی در سطح دنیا نیست. اینجاست که یک بوغ از نه بوغ( همان نبوغ) مدیریت به کار می آید و مشکلی که در توان هیچ اورژانسی در سطح دنیا نیست با چند تفاهم نامه حل می شود و خشم زمین خودش خجالت می کشد و دمش را روی کولش می گذارد و به ژاپن و بقیه کشور ها می رود که با کوچکترین تکانی نیروگاه هایشان در معرض انفجار قرار می گیرند و با یک زلزله 5/7 ریشتری 6 نفر کشته می دهند!
علی ایحال ملاحظه فرمودید که اولاً  زلزله به خودی خودی ترسی ندارد ، مگر اینکه کارشناسان شما را بترسانند. دوم اینکه وقتی با 50 تا آمبولانس زلزله ای به بزرگی 6 ریشتر قابل کنترل است و تهران دوام می آورد به این مفهوم است با تهیه 100 آمبولانس زلزله 12 ریشتری نیز در ید کنترل ماست! اصلا نگران نباشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد