طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

قورباغه ات را لیس بزن!

 ز قدیم الایام برای کسب موفقیت و رسیدن به درجات علمی ، استاد کار یا تاجر و ثروتمند و موفق شدن تحصیل علم و دود چراغ خوردن ، ترک دیار و تجارت و ... نیاز بود و سالها طول می کشید تا کسی به چنین درجاتی نائل شود. اما امروزه با این قیمت ارز و حوصله و وقت ناچیز برای کسب موفقیت دیگر نیازی به درس خواندن و روم به دیوار رفتن به دانشگاه حتی آزاد و غیر انتفاعی آن  و تحمل رنج و مرارت نیست و کافی است سری به یک بقالی یا سوپر مارکت بزنید و با خرید چهار تا کتاب در ابعاد قوطی کبریت مثل قورباغه ات را لیس بزن! ، چگونه یک شبه سر دیگران را کلاه بگذاریم ، 10 کلید طلایی شارلاتان بازی و ... نوشته برایان تریسی ، کاترین پاندر و پارباپاپا ، یک شبه پله های موفقیت را یکی پس از دیگری تی بکشید و آینده خود را طلایی کنید.
البته تا دیروز که مغازه کتابفروشی های پر بود از نوشته های این عزیزان اما در حال حاضر کار گسترده تر شده و حضرات به تهران تشریف آورده اند تا به قول خارجی ها فیس تو فیس (همان چهره به چهره ) ملت را سرکیسه کنند. جالب اینکه  1500 مدیر ارشد مملکت هم در این جلسه شرکت می کنند و از افاضات تئوریسین شرکت های هرمی بهره مند می شوند. ظاهراً دیگر « از خود بطلب هرآنچه خواهی، که تویی.» کاربرد ندارد و کافی است 950 هزار تومان ناقابل به گردانندگان این سمینار پرداخت کنید و از عمو برایان هر آنچه خواهی طلب کنید و اگر نمی توانید قورباغه تان را قورت بدهید به شما یاد می دهد چگونه آن را لیس بزنید!
البته شرکت در جلسه 450 هزار چوق آب می خورد. ولی صندلی میز دار و افتخار گرفتن عکس یادگاری با این بابا 200 هزار چوق بیشتر هزینه دارد. اما اگر می خواهید افتخار صرف یک وعده غذا در کنار استاد و دریافت یک کتاب به امضای ایشان را از دست ندهید ، در مجموع باید 950 هزار چوق پیاده شوید. بنده پیشنهاد می کنم برای کشیدن لپ استاد هم 50 چوق دیگر دریافت کنند تا مبلغ سر راست شود!
در خاتمه ضمن آروزی موفقیت برای مدیران یک دقیقه ای! حاضر در این جلسه باید به عرض برسانم در این جلسات موفقیت ، موفق اصلی از پیش تعیین شده و ماجرای این معامله است: «از صحن خانه تا به لب بام از آن من/ از بام خانه تا به ثریا از آن تو! »شب به خیر ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد