طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

جعبه سیاه خودرو!

بعد از حسین قلی خانی شدن بازار ارز و دلار و نوسانات ساعتی قیمت ها ، که همه شرکت ها به انحا مختلف سعی در کسب در آمد بیشتر و گرفتن کره هلندی از آب گل آلود دارند ، شرکت های خودرو ساز در این برهوت معرفت ، برخلاف رویه ناجوانمردانه این شرکت ها ، امنیت و حفاظت مردم را در راس اقدامات خود قرار داده و در حال نصب جعبه سیاه! بر روی خودرو های داخلی هستند.

دبیر نخستین همایش حفاظت و امنیت با بیان اینکه خط تولید جعبه سیاه خودرو از سال آینده در کشور راه اندازی می شود ، گفت: این جعبه سیاه در ناوگان اتوبوسرانی ، پلیس راهور ،خودرو های حمل‌ پول، خودرو های سیاسی و تمام خودروهایی که امنیت آن‌ها حائز اهمیت است و حتی خودرو های عادی قابل نصب و کار آیی است. وی افزود جعبه سیاه یکی از فن آوری های جدیدی است که در حال حاضر در بیشتر کشور های پیشرفته دنیا در حال استفاده است.

به علاوه در این کشور‌ها شرکت‌های بیمه صاحبان وسائل نقلیه را مجبور به استفاده از این سیستم‌ها می‌کنند تا بتوانند علل، زمان و مکان تصادفات را بهتر و در لحظه بررسی کنند. 

  در حال حاضر با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته توسط مخترعان کشور ،  این جعبه سیاه طراحی شده و در حال حاضر به سفارش ایران در چین تولید می شود! ( خورشید- 6 مهر 91)

واقعاً دست مَمَلی ، باز هم گلی به جمال خودرو سازان...  البته ما به زحمت دوستان راضی نیستیم و همین قدر که برای ماشین ها ترمز ، کمر بند و سپر تعبیه کرده اند ، کفایت است ولی چه کنیم که دوستان خودرو ساز به این موارد چشمگیر قانع نیستند و تا ضریب امنیت خودرو های تولید داخل را به استاندارد های جهانی نرسانند ، دست بردار نیستند و فعلاً دنیا دنیا آرامش برای صاحبان خودرو ها آرزو می کنند.

اما از آنجا که ما ایرانی ها آدم های خون گرم و با نشاطی هستیم و جاده و بیابان و خیابان برای ما فرقی ندارد و همواره به دنبال سرگرمی و تفریح هستیم ، ممکن است در آینده شاهد ضبط چنین مکالماتی توسط جعبه سیاه خودرو ها باشیم:

شاگرد: اوستا من یه چرت می زنم هر وقت تصادفی ، درگیری ، چیزی تو جاده دیدی منو بیدار کن.

شوفر: باشه ، صدات می کنم.

نیم ساعت بعد ....

شوفر: رضا بیدار شو ، رضا پاشو شاخ به شاخو حال کن... بوممممممممممممممممم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد