طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

نظام سلامت صادر می شود!

در ایام گذشته چیزی به نام مدیریت و ساماندهی در ممالک قدیمه وجود نداشت و همه کار ها به صورت الله بختکی و دیمی انجام می شد. اگر نتیجه مورد نظر حاصل می شد فبهی المراد و اگر هم حاصل نمی شد ، مشکل خاصی پیش نمی آمد ؛ روز از نو ، روزی از نو... اما در هزاره سوم ، مدیریت اطلاعات و مدیریت منابع مالی و انسانی ، مولفه های حیاتی در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت محسوب می شوند و کار کارشناسی روی پروژه های مختلف ، یک اصل محتوم و ضروری است. در این بین ظاهراً وزارت بهداشت گوی سبقت را از سایرین ربوده است و به دلیل موفقیت های پی در پی و بی شمار در امر بهداشت و سلامت خانواده ها ، برو بچه های دانشگاه جکسون ایالت می سی سی پی آمریکا از آنها درخواست کرده اند تا نظام موفق شبکه بهداشتی و درمانی ایران را به آنها آموزش بدهند!
رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت کشور: « گروهی از مربیان و کارشناسان ایالت می سی سی پی آمریکا برای الگو برداری از نظام شبکه بهداشتی ایران که یکی از موفق ترین سیستم های دنیاست ، به ایران می آیند!» ( جوان – 25 شهریور 91)
هر چند در روز های اخیر بازار شایعه و تهمت و دروغ داغ شده است ولی چندی قبل یکی از مسئولین بهداشتی فرموده بودند که اگر کل بودجه مملکت صرف بهسازی ، مرمت و پر کردن دندان های خراب ایرانیان شود باز هم کفاف نمی دهد! در ضمن طبق های آمار های موجود سن سکته به زیر 30 سال رسیده است ، در خود درمانی و مصرف خودسرانه دارو در رنگینک جهانی جهش چند پله ای داشتیم ، مناقشه بین وزارت بهداشت و رفاه بر سر تولیت بیمه سلامت هنوز ادامه دارد و قس علی هذا... و این که مربیان و کارشناسان دانشگاه جکسون شیفته کدام قسمت داستان شده اند بر ما پوشیده است!
علی ایحال ما پیشنهاد می کنیم که حالا که قرار است هواپیما بلند شود و مسئولین بهداشت این ایالت به کشور ما بیایند ، سر راه مسئولین ورزش ، پلیس راهور و آموزش و پرورش ایالت خودشان را نیز به تهران بیاوردند تا از نزدیک با  شیوه های مدرن ارتقاء سطح ورزش علی الخصوص فوتبال ، کنترل ترافیک و جاده ها و خودرو های استاندارد و سیستم ها و طرح های نوین آموزشی آشنا شوند. مطمئن باشند ضرر نمی کنند ، هم فال است هم تماشا!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد