طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

قتل با طعم آدرنالین!

این طور که از شواهد و قرائن بر می آید جوانان در همه اعصار و قرون همیشه در تب و تاب بوده و هستند و جوانان ادوار گذشته نیز پر شر و شور بودند. بنابراین اینکه تصور کنیم جوانان نسل امروز عجیب و غریب هستند تصور درستی نیست. درست است به فرموده وزیر جوانان امروزی حال کارکردن ندارند و به فرموده ما قلیان رفیق گرمابه و گلستان آنهاست ولی همه که این طور نیستند و آنهایی که حال کارکردن دارند ، کار پیدا نمی کنند! اصلاً مگر جوان امروزی چه می خواهد که ما این طور شمشیر را از رو بسته ایم. تازه جوان ایرانی خیلی هم قانع است. مثلاً شما فکر می کنید دختر  ایرانی از همسر آینده اش چه می خواهد؟ فقط کمی گذشت و مردانگی ...  به نظر شما این خواسته زیادی است که ایشان از یک میلیاردر دارند!؟
ما خودمان با وجود اینکه سن و سالی از ما گذشته ولی دلمان جوان است و در تمام عرایض و افاضات مان به طور تمام قد و دربست از جوانان حمایت کرده ایم و اعتقاد راسخ داریم که اگر در برآوردن حاجات و امورات جوانان کوتاهی شود ، خیلی بد است و ممکن است مثل ماجرای گاندی کار بیخ پیدا کند.
نه پدر جان گاندی فقید کجا بود؛ منظور خیابان گاندی است. « جوانی بعد از مصرف شیشه در یک کافی شاپ! قبل از رفتن به محل قرار با دختر مورد علاقه اش ، خودروی یک دختر دانشجوی دکترا را در خیابان گاندی می دزدد و هنگام فرار دو بار دختر دانشجو را زیر می گیرد و او را به قتل می رساند. بعد هم روز دادگاه در اظهاراتش عنوان می کند: « من عاشق هیجان هستم. شنیده بودم وقتی آدرنالین بالا برود ، احساس خوبی به آدم دست می دهد ، برای همین دست به سرقت می زدم. در ضمن قتل عمد را قبول ندارم چون قتل عمد قتلی است که یک نفر را با چاقو بزنی و به قتل برسانی!» ( همشهری – 20 شهریور 91)
ملاحظه فرمودید. به همین سادگی. شازده مجبور شده برای بالا بردن آدرنالین آدم بکشد ، تازه قتل عمد را هم قبول ندارد. علی ایحال به منظور جلوگیری از تکدر خاطر عاطر جوانان و بالا بردن روحیه و سطح نشاط در جامعه چند پیشنهاد ارائه می شود:
الف) قوانین مربوط به قتل عمد و غیر عمد بازنگری شوند و جوانان را بیشتر درک کنند.
ب) رسانه ملی راه کارهای مدرن بالا بردن آدرنالین را به جوانان آموزش دهد و در کتاب های درسی این مطلب گنجانده شود.
ج) خرید و فروش سلاح های خوش دست و پیشرفته نیز آزاد شود تا جوانان بتوانند هر چه بیشتر آدرنالین خود را بالا ببرند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد