طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

تزریقات شبانه!

جای بسی تعجب و شگفتی است که با وجود تذکرات دوستانه بچه های وزارت بهداشت مبنی بر عدم استعمال خودسرانه دارو و توصیه های ستاد مبارزه با دود و دم باز هم شاهد تزریق در سطح جامعه هستیم آن هم به صورت شبانه و مخفیانه! منظورمان کدام تزریق است؟ داداش من مثل اینکه شما هم آره؟! حواست کجاست؟
«با گذشت چند روز از طرح اتهام تزریق مخفیانه ارز دولتی به بازار آزاد و سودجویی برخی بانک ها ، مدیران شبکه بانکی و به ویژه مدیران بانک های متخلف سیاست سکوت را در پیش گرفته اند. رئیس کل بانک مرکزی از اقدام برخی بانکها مبنی بر تزریق مخفیانه ارز دولتی به بازار آزاد و نسبت به برخورد با مدیران متخلف هشدار داد.» ( همشهری- 9 خرداد91)
راستش را بخواهید من و عمو سیفی  اگر این خبر را از کسی جز آقا بهمنی شنیده بودیم باور نمی کردیم ؛ چون بازار شایعه و تهمت داغ است و هیچ کس به فکر آبروی افراد نیست و با کوچکترین جابجایی مالی و اختلاف حساب ، مدیران بانکها و بیمه را با اسامی مخفف به دادگاه و پاسگاه می کشند. نکته بعد اینکه تا جایی ما اطلاع داریم شبها که ما خوابیم بانکها تعطیل هستند و فقط آقا پلیسه بیداره ؛ در ثانی درست است در برخی بانکها یک مختصر اختلاسی! صورت می گیرد و چند غاز پول جابجا می شود ولی همانطور که در جریان دادگاه اختلاس سه با یک وانت بار صفر! دیدیم ، همه این جابجایی ها و تزریقات به نیت خیر و ثواب و امور خیریه بوده و تلاش های دوستان به جز بخشی که در کانادا سرمایه گذاری شده ، جای دوری نرفته است. در خصوص تزریق شبانه هم عمو سیفی چند روزی است که پیگیر ماجرا است و نتایج کشفیاتش را دیروز روی وبلاگش منتشر کرد. ایشان معتقد است در سلامت مدیران بانکی شکی نیست و این کار توسط آن موجوداتی انجام شده که در تبلیغات تلویزیونی بانک ... دیدیم. همان موجوات قد بلند خاکستری و انیمیشنی که چای نمی خوردند و شب تا صبح پشت کامپیوتر هستند و به امورات بانکی از طریق تلفنبانک و اینترنت می پردازند. دست مریزاد. مدیران به شما اعتماد کرده اند و پول ملت را دست شما داده اند ، آن وقت شما مخفیانه تزریق می کنید. از همان چای نخوردنتان معلوم بود عملی هستید و اهل تزریق! مگر می توان بدون خوردن چای تا صبح کار کرد!
اصلاً بانک مرکزی کار خوبی کرد که از حساب بانکها شبانه پول برداشت کرد. حالا کسری را از جیب مبارک پرداخت کنید تا حالتان جا بیاید. ان شاالله ویروس به هاردتان بیفتد تا دیگر حال تزریق نداشته باشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد