طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

گوشت بنیادی با طعم الکتروشوک!

گروهی از دانشمندان در هلند درصدند با کمک گرفتن از سلول های بنیادی گاو ، در آزمایشگاه ، گوشت خوراکی تولید کنند و در این مسیر به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرده اند. البته دو مشکل اساسی در این مسیر وجود دارد ، یکی اندازه قطعات تولید شده است که معادل 8 در 2 در 4/0 میلی متر است و تولید کنندگان مجبورند این تکه های کوچک را مرتباً با الکترو شوک تحریک کنند تا بتوانند قطعات بزرگتر تولید کنند و دیگر این که این گوشت ها بی رنگ ، بی مزه و فاقد بافت می باشند! ( روزنامه جام جم )
احسنت... مرحبا... سلول های بنیادی تو بخورم... حقیقتاً دست مریزاد. اینجاست که اختلاف بین دانشمند عملی ( منظور معتاد نیست ) با دانشمند محض مشخص می شود. این که دانشمند پشت کامپیوتر و میکروسکوب بنشیند و فِرت و فِرت ، نظریه و فرضیه و تئوری صادر کند یا صُغری کبُری بچیند برای مردم نون و آب نمی شود. دانشمند باید اهل عمل باشد و چیزی تولید کند که به درد مردم بخورد. دست این دانشمندان گوشت پرور درد نکند. حقوقی که می گیرید ، حلالتان باشد. 15 درصد اضافه حقوق امسالتان از شیر مادر حلال تر!
در ضمن اصلاً نگران ابعاد گوشت های تولیدی نباشید. اولاً از قدیم گفته اند « هر چه سر بزرگتر ، درد بزرگتر» این گوشت ها اول تا آخر باید در معده خرد شوند ، حالا دو سانت کوچکتر بزرگتر توفیری ندارد. در ثانی شما این گوشت ها را صادر بفرمائید ، اینجا ما قصاب و فروشنده داریم در حد تیم ملی! با الکترو شوک گوشت برات تولید می کنند این هوا ! مرد حسابی طرف ، مرغ 3 کیلویی را با فن آوری آب درمانی تبدیل می کنه به مرغ 5 کیلویی؛ حالا که پای الکترو شوک وسط است ، دیگر خودتان حساب کنید. اصلاً شما همان قطعات کوچک را صادر کنید ، هم هزینه ترانشیب ( حمل با کشتی )  و دموراژ ( هزینه معطلی کشتی در بندر)کمتر میشود و هم هزینه بیمه و ثبت سفارش ؛ گوشت از شما ، شوک از ما!
در مورد بی رنگ بودن گوشت ها هم هیچ غصه نخورید. ما اینجا همه چیز را رنگ می کنیم. از هنداونه هایی که در بزرگراه ها به فروش می رسد تا آجیل و چمن زمین فوتبال!
از نظر مزه و طعم هم جای هیچ نگرانی نیست. چاره مشکل یک بوته پیاز و یک پیاله دنبه است. شما تشریف ببرید رستوران های بین شهری و جاده ای و یک پرس چلوکباب کوبیده سفارش بدهید. در آنجا متوجه خواهید شد ، کباب کوبیده هایی بر پایه پیاز تولید می شوند که برای انسجام کباب و نیفتادن پیاز از روی سیخ به داخل منقل ، کمی هم گوشت چرخ کرده به آنها اضافه می کنند. حالا اگر گوشت بنیادی یا غیر بنیادی باشد ، چندان مهم نیست. فقط باید پیاز را بغل کند تا داخل منقل نیفتد!

نظرات 1 + ارسال نظر
رز سعیدی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://acme.blogsky.com

خب یهو می گفتن آب جامد تولید کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد