طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

صندوق حمایت از فوتبالیست ها !

در ماه های اخیر که به واسطه شروع ماه مهر و آغاز پائیز که پیش فرض زمستان و پاکی هوا است ، اکثریت مردم با نشاط و سرزندگی خاصی گذران زندگی می کنند و از زندگی لذت می برند در همین تهران بسیاری از بازیکنان تیم های فوتبال ،  علی الخصوص تیم های پرطرفدار آبی و قرمز در گذران زندگی دچار مشکل شده تا جایی برخی از آنها به ناچار خودروی 300 میلیون تومانی خود را به فروش رسانده اند! بازیکنانی که تریلی های هوو یارای کشیدن  افتخارات و القاب آنها را ندارند ، شایسته چنین بی مهری و کم لطفی نیستند. در سال جاری که با جدی گرفت سقف قرار داد 350 میلیون تومانی ، اکثر بازیکنان با رقم های ناچیز! قرار داد بستند که مسلماً این ارقام جوابگوی نیاز های روزمره این بزرگواران نیست و چه بسا برای گذران زندگی مجبور به انجام بیزینس و کار های اقتصادی شده اند که قطع به یقین تمرکز آنها را در بازیها به هم خواهد زد و نمود آن را در باشگاه پیروزی شاهد هستیم.
در حالی که در مسابقات جهانی کاراته فدراسیون پاداش هنگفت 1000 دلاری! قهرمانان قبل از اهدا مدال نقداً پرداخت می شود ، هیچ تعللی در پرداخت مبالغ قرار داد بازیکنان فوتبال که با تعصب و عِرق واقعی برای باشگاه های خود افتخار آفرینی می کنند ، پذیرفته نیست. البته کسب افتخارات جزیی و پیش پا افتاده ای! نظیر قهرمانی در والیبال آسیا برای اولین بار ، کسب افتخار بهترین مربی کشتی فرنگی دنیا ، و سایر افتخارات حاصله از ورزش های کشتی ، کاراته، ووشو ، تکواندو ، قایقرانی و ... به هیچ عنوان مسئولیت متولیان وزارت ورزش را در قبال فوتبالیست ها کم نخواهد کرد و سنگر گرفتن پشت این افتخارات ضربات سهمگینی بر پیکره فوتبال این مملکت خواهد زد.
علی ایحال با عنایت به نقش چشمگیر بازیکنان فوتبال در ایجاد شور و نشاط در جامعه و گسترش آموزه های فرهنگی از طریق باشگاه های فرهنگی و ورزشی ، چند پیشنهاد در خصوص ارتقاء اوضاع معیشتی و شخصیتی این دلاوران مستطیل سبز ارائه می شود:
الف) صندوق حمایت از فوتبالیست ها  تشکیل و به هر بازیکن فوتبال به هر میزان که نیاز دارد ، وام بلا عوض اعطا شود.
ب) تعدادی خودروی با کلاس و از مرز گذشته ( بدون حق گمرگ) به صورت قسطب در اختیار فوتبالیست ها قرار داده شود.
ج) بودجه ورزشی مملکت در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد تا پس از استفاده بهینه در صورتی که چیزی باقی ماند بین سایر فدراسیون ها توزیع شود. باشد که با اتخاذ تدابیر صحیح ، فوتبال این کشور که منشاء خیر و برکات فراوانی برای عده ای است ، همچنان به افتخار آفرینی در آسیا و جهان ادامه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد