طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

کارخانه فرهنگی – اقتصادی ایران خودرو !

با افزایش نرخ حق بیمه شخص ثالث ، قیمت انواع خودرو بین 180 تا 250 هزار تومان گران تر می شود.( جوان 1/8/90)
محمود سرائی نیا قائم مقام فروش ایران خودرو ضمن تائید این خبر گفت: « افزایش قیمت خودرو ها هیچ ربطی به خودرو سازان ندارد ، بلکه با افزایش نرخ بیمه شخص ثالث ، خودرو سازان ناگزیرند قیمت ها را افزایش دهند!»
راستش را بخواهید ما شخصاً هیچ شناختی از روحیات و خُلقیات جناب آقای سرائی نیا نداریم ولی طبق اطلاعات واصله و اظهارات آقا مسلم ( همسایه طبقه بالایی ما ) ایشان به هیچ عنوان اهل طنز و شوخی و این قرتی بازیها نیستند و در کارشان هم خیلی جدی هستند. شما هم قطع به یقین بدانید که نیت ایران خودرو از این افزایش قیمت ، خیر است و خدای ناکرده شائبه کیسه دوختن ، کسب در آمد بیشتر و این تفکرات مسموم در ذهنتان متبادر نشود. چون خودرو های تولیدی کارخانجات به همراه بیمه شخص ثالث به مشتری عرضه می شوند و دریافت این افزایش حق بیمه از مشتریان طبیعی است و اگر روم به دیوار روزی روزگاری ، حق بیمه کاهش پیدا کند مطمئن باشید قیمت خودرو هم کاهش پیدا خواهد کرد! اما نکته اصلی اینجاست که در سال های اخیر با افزایش بی رویه تعداد خودرو ها ، آلودگی هوا چند برابر شده ، همچنین کم تحرکی مردم ، ترافیک سنگین ، آلودگی صوتی  و ... از جمله معضلات کلان شهر ها می باشند که راهی جز استفاده کمتر از خودرو نیست. بالاخره یک سفره ای پهن است و هر کس باید یک گوشه کار را بگیرد و برای استفاده کمتر از خودرو های شخصی در حد توان کمک کند. یک گروه نرخ بیمه را افزایش می دهند ، یکی همایش دوچرخه سواری راه می اندازد ، دیگری همایش پیاده روی خانوادگی ، ایران خودرو هم هر روز قیمت ها را بالا می برد. یک روز به بهانه هدفمندی یارانه ها و گرانی بنزین، یک روز به بهانه بالا رفتن قیمت جهانی مواد اولیه ، یک روز هم به خاطر شکستن حباب اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار ، امروز هم به سلامتی به خاطر افزایش قیمت حق بیمه. (خدایی آدم از این همه همکاری و خرد جمعی در ایران خودرو لذت می بره)
علی ایحال ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محترم شرکت های خودرو سازی که با وجود مشغله فراوان و صادرات خودرو به به 39 کشور جهان ، برنامه ریزی جهت خدمات قبل از فروش ، حین فروش و بعد از فروش ، فراخوان های مختلف جهت رفع عیوب احتمالی ، مدیریت تیم های ورزشی و ... هیچگاه امنیت و سلامت مردم را فدای کسب در آمد بیشتر نکرده و با تدابیر چاره ساز در صدد خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد