طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

صد ماکسیما به گَرد پرایدت نمی رسد...

سرهنگ مهماندار رییس پلیس راههای کشور اعلام کرد: « وزارت صنعت و سازمان استاندارد باید ضریب ایمنی خودروها را به خریداران اعلام کند تا مردم بدانند خودرویی که سوار می شوند در چه حد از ایمنی قرار دارد. در ضمن پیشنهاد کرد رانندگان خودروی پراید سعی کنند تا در جاده ها از این خودرو استفاده نکنند! و در صورت لزوم با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل حرکت کنند.» (سایت تابناک به نقل از واحد مرکزی خبر)
راستش را بخواهید چند سال قبل یکی از همکاران مدرسه از ما خواست تا از مغازه دوستمان برایشان چتر بخریم. ما هم قبول کردیم. بعد از مدتی چتر ایشان خراب شد و دائم به بنده سرکوفت می زد که چتر خوبی نخریدی. تا اینکه یک روز در جلسه معلمان نیز این موضوع را مطرح کرد. ما هم به ایشان گفتیم : « برادر من به شما عرض کردم که فروشنده گفته نباید به این چتر آب بزنید ، حالا شما روز بارانی چتر دست گرفته اید ، معلوم است که خراب می شود!؟...»
شهروندان محترم نیز عنایت داشته باشند هر خودرویی را برای کاری ساخته اند. قرار نیست با هر چیزی که چهار تا چرخ و دو تا پلاک دارد و شما چند میلیون تومان بابتش پول داده اید ، در جاده ها جولان بدهید و مسافرت های صد کیلومتری و دویست کیلو متری بروید. گیریم وزارت صنایع در اعلام ضریب ایمنی خودرو ها کوتاهی کرده است ، شما که آدم عاقل و بالغی هستید چرا از فروشنده در مورد میزان امنیت و کاربرد و امکانات خودروی خریداری شده سوال نکردید؟ «جنابعالی یک سه کاره یا خرد کن می خری ، پدر فروشنده رو در میاری بسکه از نحوه کارکرد و امکانات و گارانتی و کوفت و زهر مار دستگاه سوال می کنی. حالا پراید خریدی از فروشنده نپرسیدی تا کجا می تونی بری ، چند نفر می تونی سوار کنی ، چه آپشن هایی داره ، آیا مثل ژیان و پیژامه باهاش تا سر کوچه میشه رفت یا اون ور تر هم میشه ؟ حالا فرض کنیم فروشنده هم نگفت ماست من ترشه ، دیگه حرف پلیس رو باید گوش کنی ، پلیس که بد شما را نمی خواد. حتماً باید مثل هوو جلو تردد پراید رو هم بگیرن تا شما گوش کنید. پلیس میگه با پراید تو جاده نیاین ، بعد پراید رو بر می داری با سه نفر می ری تو بزرگراه 90 تا هم سرعت میری مرد حسابی ؟ خجالت نمی کشی؟ مک لارن که نیستی !حتماً باید اعمال قانون بشی و سویج! را ازت بگیرن تا حرف گوش کنی؟ حتماً باید ماشینتو  منتقل کنن پارکینگ تا مراعات کنی؟» ببخشید اگر کمی داد زدم. در خاتمه ضمن دعوت همه شهروندان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شما عاجزانه تقاضا دارم قبل از خرید هر خودرو از فروشنده در خصوص کاربری خودرو اطلاع حاصل نمایید و خودوری متناسب با اهداف و نیاز های خود خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد