طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

اولویت در وزارت ورزش !

عباسی: اولویت مان حل مشکلات استقلال و پرسپولیس است.( به نقل از جراید)
با وجود اصرار فیفا به خصوصی سازی باشگاه ها ، سرپرست جدید تمام تلاش خود را در حمایت از دو باشگاه دولتی به کار گرفته است. احسنت ، مرحبا ، زهی سعادت! حالا فیفا یک چیزی درباره خصوصی سازی گفته است ، شنونده باید عاقل باشد.اگر خاطر مبارکتان باشد سال گذشته به برخی از مشکلات دو باشگاه اخلاق گرا و مردمی! استقلال و پرسپولیس اشاره کردیم و عاجزانه از مسئولین درخواست حل مشکلات این باشگاه فرهنگی ورزشی را نمودیم ولی هیچکدام از مسئولین وقعی ننهادند یعنی تره هم خرد نکردند. اما الان که همشهری ما سرپرست وزارت ورزش شده است ، اولین اولویت وزارت متبوعش را حل مشکلات استقلال و پرسپولیس اعلام کرده که جای بسی خرسندی است. انصافاً کسانی که ورزش را در خارج از اهداف و آرمانهای این دو باشگاه جستجو می کنند ، چیزی از ورزش سر در نمی آوردند . درست است که پرسپولیس در بین چهار تیم در آسیا چهارم شد و استقلال هم دور اول حذف شد ولی این چیزی از ارزش های دو تیم سرخابی کم نمی کند و همین تیتر های رویایی و خیال پردازانه نشریات مثل « ارتش سرخ به دنبال بز های ابوظبی ، عرب ها در گرداب آبی ها ، آتش بازی شهریار در عربستان ، تعظیم آسیا به پرویز خان و ... » به کل مدال های رنگارنگ و جهانی و آسیایی کشتی ، والیبال ، تکواندو و ... می ارزد و هواداران را  به زور همین تیتر ها به ورزشگاه می کشانند.
سال گذشته در مسابقات فوتبال فرهنگیان شهرستان ، آقا رسول تیم مدرسه را به یک کیسه شالی فروخت و برای تیم رقیب بازی کرد. یک روز که تیمشان بازی داشت در راه برگشت از او نتیجه را پرسیدم . گفت : چهار تا زدیم. گفتم : چند تا خوردین؟ گفت : هشت تا ! ولی گل های ما بهتر بودند! این را فقط کسی می فهمد که فوتبال را با گوشت و پوست خود لمس کرده باشد. فوتبال فقط برد نیست و لایه های فرهنگی ، اجتماعی ، اخلاقی و علمی فوتبال در کشور ما فقط و فقط در زیر ساخت های این دو باشگاه دیده می شود. در این دو باشگاه مدیریت سرمایه و زمان به نحو احسن انجام می شود و به جای ساختن بازیکن و اتلاف وقت و سرمایه ، مدیران باشگاه با پول بیت المال تیم را می بندند ، الان هم آقای عباسی اولین اولویت ورزش کشور را رفع مشکلات این دو تیم قرار داده است ، امید است که دغدغه های مالی این مدیران توانمند به حداقل برسد. علی ایحال بر حسب وظیفه پیشنهاد می شود:  الف) نام این دو باشگاه از باشگاه ورزشی و فرهنگی به باشگاه ورزشی و هنری تبدیل شود چون بازیکنان این دو تیم ، علاوه بر ورزش ، هر هنری دیگری که فکرش را کنید ازشان سر می زند. ب) سقف قرار داد و جوایز را برای این دو باشگاه بردارند و به فراخور شان بازیکنان این دو تیم به با آنها قرار داد ببندند . ج) اطراف ورزشگاه آزادی چند هتل آپارتمان و سفره خانه احداث کنند تا طرفداران این دو باشگاه شب قبل از دربی در جوب های اطراف ورزشگاه سفیل و سرگردان نشوند.
باشد که سایر باشگاه ها نیز در مدیریت زمان و سرمایه از خط و مشی این دو باشگاه پیروی کنند و شاهد لیگی خصوصی و پویا باشیم. چراغ اول خصوصی سازی را که آقای عباسی روشن کرد!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد