طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

شاغلام در بارسلونا

بعد ازشکست سنگین بارسلونا در مقابل یک تیم دسته چهارمی در جام حذفی اسپانیا شاغلام سرمربی این تیم در نشست خبری پایان بازی گفت : ایمان داشته باشید بضاعت ما همینه. من از همه بچه ها راضی هستم. تیم یک مشت جوون عاشق داره که با جان و دل بازی می کنن و ایمان داشته باشید کسی کم فروشی نکرده . باز هم اعتقاد قلبی دارم که بضاعت ما همین بود. شما ببینید فقط 5 تا از بچه های ما کاندیدای بهترین بازیکن جهان بودند. از 18 تا بازیکن ما فقط 16 نفر عضو تیم ملی کشورشان هستند. ما مجبور شدیم برای خرید محمد پروین و آرش برهانی ، مسی و اینیستا را در لیست فروش قرار دهیم. به پویول هم گفتم اگه میتونی موهات رو عین کریم بنزما یا آریل روبن کوتاه کنی بیا سر تمرین. هادی عقیلی که نیستی ، اینجا هم سپاهان نیست. با عین حال او تیم هم موقعیت داشت. به قول شاعر گفتنی  مورچگان را چو بود اتفاق    شیر ژیان را بدرانند پوست
از صدا و سیمای اسپانیا هم گله دارم. شما ببنید در ایران اگر بازی تیم های استقلال و پرسپولیس با رقبا 10 تا تماشاگر داشته باشه پخش مستقیم دارند و گزارشگر هایی مثل خیابانی و میرزایی را اگر ول کنن می روند داخل زمین و برای این تیم ها بازی هم می کنن و در جام باشگاه های آسیا خبر باخت های  پیروزی و استقلال ، زود تر از  برد ذوب آهن و سپاهان پخش می شود. اما اینجا صدا و سیما فقط به فکر خودشه و بازی های ما را شبکه های خصوصی پخش می کنن. از فدراسیون اسپانیا هم راضی نیستیم.اینجا هفته ای سه تا بازی داریم. در ایران برای یک بازی دوستانه 40 روز لیگ شان را تعطیل می کنند. با عین حال بنده برای مربی گری در اسپانیا کیسه ندوختم ، امروز ساندرو روسل بگو برو می رم. چند پیشنهاد هم از ایران دارم ولی به حرمت نون و نمکی که با آقا ساندرو خوردیم فعلاً اینجا هستم تا ببینم چی می شه.