طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

اسکان اشجار در سمنان !

راستش را بخواهید چند سال قبل که روزنامه جام جم 100 تومان شد ما دیگه روزنامه نخریدیم . اما بعضی اوقات آقا رسول را شیر می کنیم که به ستون « حق با شماست » در جام جم زنگ بزند . بعد از اینکه صحبت هایش چاپ شد ، خودش روزنامه را می خرد و به مدرسه می آورد!
هفته قبل خبری در روزنامه مربوط آزاد راه خرم آباد – پل زال چاپ شده بود: « این پروژه 104 کیلومتری آثار و پیامد های تخریبی زیست محیطی زیادی از جمله تخریب و نابودی بیش از 2000 هزار هکتار از طبیعت و جنگل های استان لرستان را به همراه داشته است. در ضمن این آزاد راه زیست گاه گونه های جانوری منطقه را به دو قسمت تقسیم کرده و به دلیل عدم وجود راهی برای تردد وحوش در مسیر آزاد راه ، مرگ و نابودی را برای جانوران منطقه به ارمغان آورده است.( جام جم – 6 بهمن 89)
ضمن عرض تسلیت به کلیه بازماندگان اشجار و درختان طبیعت لرستان ، به اطلاع می رساند ، استان سمنان پذیرای انواع و اقسام درخت ، نهال ، علف و بوته های کوچک و بزرگ بازمانده از حادثه زیست محیطی لرستان می باشد. چون در این استان افراد دلسوزی وجود دارند که عضو PHD  نه عضوCNG  یا BRT هستند . نه اینا هم نبود ، همان « سازمان های مردم نهاد » هستند که محال است برای ساخت جاده بگذارند درخت قطع شود و خیال اشجار و سایر نباتات محترم از این بابت راحت باشد. حتی اگر احداث جاده مصوبه دولت باشد باز هم عزیزان مانع قطع حتی یک نهال می شوند چه برسد به درخت . علی ایحال مسئولیت حفاظت و مراقبت در سایر موارد نظیر آتش سوزی ، قطع درختان توسط پیمانکاران ، تهیه هیزم برای بساط کباب در ایام تعطیل توسط مسافران و... به عهده خودتان می باشد.