طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

مصاحبه آقا رسول با رادیو

دیروز صبح که به مدرسه رفتم دیدم آقا رسول داره با موبایل صحبت می کنه. ازش پرسیدم: «  مدیر هنوز نیومده؟»
گفت: « هیس دارم با رادیو مصاحبه می کنم!» بعد هم موبایلش رو گذاشت روی پخش. « بله عرض می کردم. امسال در جام ملت های آسیا ، تیم های ایران ، عراق ، کره جنوبی ، کره شمالی ، ازبکستان ، استرالیا ، قطر ، چین ، ژاپن ،  بخت اول قهرمانی هستند. هر چند تیم های سوریه ، بحرین و اردن هم کمی شانس دارند.
- نظر شما راجع به انتخاب آقای افاضلی به عنوان جمع کننده تیم امید چیه ؟
-  راستش را بخواهید خوبه . در فوتبال حرفه ای ما همه چیز پیدا می شد به جز پست « جمع کننده » که الحمد ا... اونم اختراع شد.
- به نظر شما بزرگترین دغدغه ورزش مملکت در حال حاضر چیه؟
- انتخاب کاپیتان برای پرسپولیس. ان شاا... مسئولین محترم ، دولتمردان و مردم شریف همت کنن تا برای تیم پرسپولیس کاپیتان انتخاب کنن. هر چند این قضیه تحت الشعاع موضوعات کم اهمیتی نظیر بازیهای آسیایی گوانگ ژو و جام ملت های آسیا قرار گرفت و آن طور که باید و شاید به آن پرداخته نشد.
البته آسیب دیدگی پای میداودی هم از مسایل ملی ورزش است که اگر در برنامه های مختلف تلویزیون بهش بپردازن بد نیست.
- راجع به آقای میاچ کمک مربی جدید پرسپولیس چه نظری دارین؟
- ایشون می تونه در کنار علی دایی دانش فنی خودش را تقویت کنه و چیز هایی زیادی یاد بگیره!
- نظر شما راجع به پارتی رفتن بازیکنان فوتبال چیه؟
- آقا چرا با آبروی ملت بازی می کنین؟ این فوتبالیست ها دارن واسه این مملکت زحمت می کشن. بازیکنی که تا دیروز با موتور می رفت سر تمرین ، الان داره سالی یک میلیارد پول می گیره.این بابا اگه پارتی نره ، کجا بره و این پول ها رو چی جوری خرج کنه ؟ به نظر من دولت باید برای فوتبالیست ها ، هنر پیشه ها و مجری های تلویزیون مجوز برگزاری پارتی هم صادر کنه تا اینا بتونن اوقات فراغت شون را بدون دغدغه سپری کنن، بعد هم برای کشور هی افتخار آفرینی کنن!
- آقای مهندس، نظر شما راجع به ...
- من آقای مهندس نیستم.
- شما آقای مهندس احمدی نیستین؟
- نه ، من آقا رسولم.
- الو الو ، شنوندگان عزیز سری به پخش می زنیم . ظاهرا ارتباط ما با آقای مهندس احمدی کارشناس مسایل ورزشی قطع شد.
تازه فهمیدیم شماره آقا رسول را اشتباهی گرفته اند و ایشان به جای یه بابای دیگه ای  مصاحبه کرده است.