طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com
طنز نوشته های اجتماعی

طنز نوشته های اجتماعی

ارسال فایل نشریه به ایمیل بنده مستدعیست. با تشکر hajsaeidi@gmail.com

حل مشکلات در سه سوت!

از زمانی که تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شروع شد، ما تازه متوجه شدیم که این چند وقتی بیخود و بی جهت حرص خوردیم و مشکلات مملکت چندان هم که فکر می کردیم، جدی و بغرنج نیستند و به زودی مرتفع خواهند شد. فقط کافی است که به نامزد مورد نظرتان رای دهید تا مشکلات را در سه سوت حل کند و به فرموده خیام «کردم همه مشکلات کلّی را حل!» البته اینکه به کدام نامزد هم رای می دهید چندان مهم نیست چون همگی متفق القول بر این باورند که قادرند مشکلات مملکت را در کمترین زمان ممکن حل کنند و اگر این توانایی را در خود نمی دیدند، اصلاً وارد کارزار انتخابات نمی شدند و به قولی «در حل مشکلات چو خورشید روشنم . . . در قطع معضلات چو شمشیر قاطعم!» اما نکته اساسی و کلیدی در اجرای «طرح حل مشکلات در سه سوت»، این است که هیچ کدام از دوستان نیازی به اعلام برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نمی بینند و همه خود را سلطان بلا منازع مبارزه با مافیا و سایر غول های زمین خوار و ویژه خوار و به طور کلی حلال مشکلات در اسرع وقت می دانند!
بنابراین این طور که از شواهد و قرائن بر می آید بعد از تعیین رئیس جدید دولت، دیگر بابت مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... دغدغه ای نداریم و خیالمان راحت است و بعد از انتخابات به سلامتی، اداراتی نظیر  سازمان نظارت بر قیمت ها، شورای رقابت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت از مصرف کننده و امثالهم، یا باید تغییر کاربری بدهند یا باید دو سر حیاط اداره آجر بگذارند و یک شوت یک ضرب یا گل کوچک بازی کنند!
با این تفاسیر ابتکار عمل نیز در دست ماست و مردم به خاطر داشته باشند که رئیس جمهوری را انتخاب کنند که دارای سرعت عمل بیشتری باشد و رکورد بزند! البته در این رکورد شکنی مردم هم می توانند با حمایت روانی و ایجاد انگیزه با استفاده از شعار های مهیج نظیر «سریعتر سریعتر ، هر چه سریعتر بهتر»به اجرای این طرح کمک کنند.
فقط ذکر این نکته ضروری است که تا روز انتخابات تقریباً دو هفته ای باقی است و دوستان سعی کنند قبل از شرکت در  سایر برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما، سری هم به خیابان ها بزنند یا دست کم یک بار دیگر آمار های مرکز آمار ایران را با دقت نگاه کنند! جای دوری نمی رود؛ اگر هم برود زود بر می گردد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد